Wednesday, February 16, 2011

Cerita Pesakit ku.

Sepanjang saya kat Wad sakit Jiwa ni, macam2 cerita saya dengar macam mana dorang boleh masuk dalam wad tu...Ni salah satu nya..
Sebenarnya saya tak berani beritahu dia yang dia sekarang kat wad sakit mental~
dialog aku di atas tu cuma di tukar ~ dialog sebenar "oooo. camtu ker pakcik?"

10 comments:

gabanMorka said...

layankan aje.haha

The Crow Empire said...

Doodal keje kat rumah sakit jiwa ke? peh.. mencabar! Ada jawatan kosong tak? koh3..

(^____^)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kdg2 cerita dorang yg x msk akal tu blh buat kita ketawa

AL said...

aa.. Crow, sy praktikal kat sini jer...letih giler...xnak keja sini..

AmalAdhwa said...

haha.....sabo yek...cam best je dgr cter org gler..
macam2 ada...imaginasi tinggi :D

raihanmahpot said...

comel je pakcik tu..wuwuwu

Kodet said...

mcm2 cita diorang ada , pengalaman hebat2 smua...

Mohd Effendi said...

hahahaahahha. sengal punya celita.:p

misS FEeza macho ! said...

hahahahha

klaka lahh
gelang guling2 nih ..

:D

Anonymous said...

imaginasi yg lebih tul la pakcik 2.....

Post a Comment