Wednesday, March 23, 2011

Derma

Setiap kali ada bencana, mesti ada badan gerakan khas datang mengutip derma..sampai ke perumahan doodal~
Kalau dorang minta duit derma , tak pa lagi...tapi kalau minta barang terpakai ni ~~ kadang-kadang boleh buat orang stress gak... so, doodal penah kasi langsir lama masa bencana kat Acheh  tu dulu.. Boleh buat selimut apa~~

5 comments:

Kuceng GediX said...

hahahahaha
yg pntng iklas...

deeya said...

doodle ... yang mati lepas buat ape nak dibagi pelampung . bagi pada yang hidup la .. ahaks ~

touya said...

giler hebat bagi pelampung

AL said...

hehe..korang pun bagi la pelampung skali..

misS FEeza macho ! said...

bak mai bg aku pelampung XD aku nak sumbat lam mulut doodal ni

Post a Comment