Sunday, February 6, 2011

Berjaga malam

Kisah ni baru jer terjadi.. Time kat hostel sementara (Johor bahru daa~),
semua kawan balik kampung masing2... Disebabkan semua kawan-kawan lain balik kampung sebab cuti, saya dan sorang kawan tu (24jam duduk dalam bilik~ ntah dia buat apa kat dalam tu~) orang sabah, jadi x balik..cuti 4 hari je pun (gongxi fa chai maa.~~)
ni lah yang terjadi bila dorang takda..

                                    

                                Babak 2
panikk (sbnarnya takut...pki ayat jantan sikit, panik!)~~!!!
panik sampai lupa ada orang lain kat umah tuu....hahaha....
Kawan aku ni pun satu, asyik berkurung dalam bilik je~ sampai ingat tak ada orang kat umah..

**Maggi tomyam kegemaran ku~ bestfren di saat2 darurat.~

2 comments:

misS FEeza macho ! said...

cesss.. ego tol

takut ckp je r tkot..
wakakak :D

RASE NAK PENAMPAU JE =="

noonaQQ said...

hahahaha...lawak ar..

Post a Comment